Sigge: Hinken skeppade Ruohomaa så varför skulle han inte kunna skeppa Jasek?
Inlägg: 2769693
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
{6870}: för i jasek finns ingen uppsida. Vilket lag skulle vilja ha honom? Hans slapphet har sänkt laget idag
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 24-11-14 Hemma
{6870}: Rååma var något helt annat. Ingen ville ens ha honom och därför gick han till nykomlingen. Jasek är Hinkens prestigevärvning som presterar sämst av alla centrar.