Inlägg: 2773905
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
SuneMangs: Modos spelare tror att de är skickligare än vad de är. Börja med att vara lite grinig när man släpper in mål och gå ut och jobba skiten ur sig istället!
Kan man åka Vasaloppet utan ben så kan man också vinna matcher med en jävla inställning.
Självbilden hos en del måste revideras och det uppoffrande spelet måste till.
Kan man åka Vasaloppet utan ben så kan man också vinna matcher med en jävla inställning.
Självbilden hos en del måste revideras och det uppoffrande spelet måste till.
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
SuneMangs: Joru! Psyke har MoDo. Släpper en puck mot FBK och stirrade is 35minuter.
Men ja, vi håller oss kvar i SHL. Såvida inte HV71 hittar en matchcoach, en mental coach och en spelidé. Dom
Har 4 månader på sig.
Nej, MoDo åker ur och det är sant de.
Tyler; hade också buat där och då, har skrivit att han är pajas tidigare. Men han ska ha respekt för sin intervju.
Men ja, vi håller oss kvar i SHL. Såvida inte HV71 hittar en matchcoach, en mental coach och en spelidé. Dom
Har 4 månader på sig.
Nej, MoDo åker ur och det är sant de.
Tyler; hade också buat där och då, har skrivit att han är pajas tidigare. Men han ska ha respekt för sin intervju.
+ 3
Tråkigt att ni fick möta en formtoppad Karla.