Sigge: Med facit i hand skulle man gjort allt för att behålla Dickinson. Man skulle även ha lagt det fetaste budet på Karla. Behållt Brickley och Rubins.
Inlägg: 2774064
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Chamez: Finns en del saker jag hoppas man lärt sig efter den här soppsäsongen. En av dem är att vi inte kan hålla lika hårt i ekonomin längre. Var det halva SHL eller mer som gick back inför den här säsongen?