Inlägg: 2774161
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Vill ha kvar er och Björklöven upp bra publik matcher. Men ni måste agera på tränarsidan ny röst är ett måste annars är det kört. Ser så jävla dött menlöst i tränar trojkan nått måste hända omg. Hinken ta din spade och den fylls snabbt full av misslyckade värvningar bara bort bort nytt blod IN NU
+ 6
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Jag vill ha kvar er och Björklöven går upp bra för publik matcher och r
Det gick åt skogen, vi räddades förra säsongen av ruset men nu finns det inga räddningplankor. Tyvärr har det gått för långt åt fel håll så vi får hoppas att det går bra i kvalet.
Om inte får vi starta på ny kula i ett försvagat HA och förhoppningsvis gå upp direkt. Annars blir det en ny lång ökenvandring.