Modano: Du älskar MoDo mer än vi gör. Är du säker på att du inte har fel klubbmärke bredvid ditt namn?
Inlägg: 2774181
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Vad var det vi kallade återkomsten till SHL? Återtåget? nSka inte klubben skapa någon lite klatschig slogan om att vi ska tillbaka till HA, och när vi torskar sista matchen så kan vi fira "Vi är tillbaka igen" istället för massa ledsna miner.
+ 1