+ 4
Inlägg: 2774335
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Robin Ztorken L: Åh Alfredshem, vackra Alfredshem, där allting startade en gång. Fabriken och hörnett, det vackraste vi sett! VI SKA TILLBAKA IGEN! MHHA <3
+ 2
Hinken har verkligen bäddat för återtåget och förbereder truppen för det