{7426}: sen har vi ju inte skitbra stats på målvakterna heller och det kan ju inte bara bero på Jasek. Många saker har ju verkligen gått snett i år.
Inlägg: 2774370
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Örebro HK 24-11-21 Hemma
Frontschwein: Det är nog lättare att hitta sakerna som faktiskt gått rätt än tvärtom…
….När jag tänker efter, vad har gått rätt?
….När jag tänker efter, vad har gått rätt?
+ 1