lhlh: men förfar lägg ner det räcker med denna svågerpolitiken. Älskar Jan-Axel men vi måste ta den som är bäst lämpad för jobbet och inte någon med historia i klubben.
Inlägg: 2796870
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
SPOODI: vet du vad Alavaara jobbat med de sista 5 åren tror han har den nästa kollen framförallt nere på kontinenten om det finns något där. Historia i klubben eller ej vem vet mera om spelare i Europa??
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
SPOODI: Man tog in Felix Dahlin som Ass sportchef för att hjälpa till att scouta spelare ”digitalt” och sköta verksamheten så att Hinken kan se mer hockey live.
Ändå har han/dom inte värvat in en enda spelare utan anknytning till klubben som varit bra denna säsong.
Snacka om att ha en tjänst man svart på vitt inte klarar av!
Ändå har han/dom inte värvat in en enda spelare utan anknytning till klubben som varit bra denna säsong.
Snacka om att ha en tjänst man svart på vitt inte klarar av!
+ 1