+ 1
Inlägg: 2796882
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Gavelo: När Dahlin togs in visste jag direkt att något var fel. Modo har inte koll på vad dem håller på med
Ändå har han/dom inte värvat in en enda spelare utan anknytning till klubben som varit bra denna säsong.
Snacka om att ha en tjänst man svart på vitt inte klarar av!