Gavelo: När Dahlin togs in visste jag direkt att något var fel. Modo har inte koll på vad dem håller på med
Inlägg: 2796892
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Vikingmodo : Dahlin var långt ner på listan. Det är som vanligt när MoDo ska rekrytera. De första 5 på listan säger nej och då får man ta den minst sämsta
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-01-04
Vikingmodo : Om Felix får en assistent tror jag det löser sej.
Tror dock Hinken trodde det var brorsan han värvat, för att bredda laget. När han insåg fadäsen.....
Tror dock Hinken trodde det var brorsan han värvat, för att bredda laget. När han insåg fadäsen.....
+ 1