modomille: Theo är draftad och en lovande center och tror absolut inte han vill falla igenom i en fjärdecheckarroll. Nu har han tagit detta beslut så då finns det garanterat anledning bakom det.
Inlägg: 2799844
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10015}: Han behöver ju inte hamna i det facket bara för det. Inte alls säkert att någon SHL klubb kommer erbjuda honom en bättre roll ett år från nu.