{10015}: Han behöver ju inte hamna i det facket bara för det. Inte alls säkert att någon SHL klubb kommer erbjuda honom en bättre roll ett år från nu.
Inlägg: 2799846
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Mycket bättre att vara en toppcenter med PP-tid och det är inte säkert att han skulle få hos oss ens i HA.
Hursomhelst behåller jag betydligt hellre Gästrin och LP som centrar i laguppställningen nästa säsong både om vi åker ur eller håller oss kvar.
Hursomhelst behåller jag betydligt hellre Gästrin och LP som centrar i laguppställningen nästa säsong både om vi åker ur eller håller oss kvar.
+ 1