puffe: det samma till dig
Inlägg: 2805973
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Från det ena till det andra,
Sitter och ser Luleå mot Växjö och jag kan inte begripa hur tråkig hockey faktiskt kan vara.
1-0 och 9-14 i skott efter halva matchen, det är nästan så att det är mer underhållande att se på målarfärg när den torkar.
Sitter och ser Luleå mot Växjö och jag kan inte begripa hur tråkig hockey faktiskt kan vara.
1-0 och 9-14 i skott efter halva matchen, det är nästan så att det är mer underhållande att se på målarfärg när den torkar.