Inlägg: 2806441
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Timrå är spelmässigt överlägsna, men ändå så står det 1-1. mot Linköping Riktigt surt om Timrå tappar poäng idag när vi har en bra möjlighet att ta igen några poäng.
Edit: Nu tog linköping ledningen....
Edit: Nu tog linköping ledningen....
Sitter och ser Luleå mot Växjö och jag kan inte begripa hur tråkig hockey faktiskt kan vara.
1-0 och 9-14 i skott efter halva matchen, det är nästan så att det är mer underhållande att se på målarfärg när den torkar.