+ 3
Inlägg: 2807698
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modomas: Det jag har emot den är att Leksand(eller Mora) använde den först. Det borde väl du kunna forska lite i Modomas?
Värst är dock Frölundas, för den har man hört sej less på
Hoppas få se bedömning av introlåtarna också, där finns det några skräck-exempel
Värst är dock Frölundas, för den har man hört sej less på
Hoppas få se bedömning av introlåtarna också, där finns det några skräck-exempel
Bjuder in publiken att skrika hej och är samtidigt lite retsam, typ Bart Simpsons plågoande Nelson, ”ha ha”…
hockeysverige.se/shl/ranking-shl-lagens-mallatar/