Inlägg: 2806447
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Fler som håller med om att wiggen rules :)
Bjuder in publiken att skrika hej och är samtidigt lite retsam, typ Bart Simpsons plågoande Nelson, ”ha ha”…
hockeysverige.se/shl/ranking-shl-lagens-mallatar/
Bjuder in publiken att skrika hej och är samtidigt lite retsam, typ Bart Simpsons plågoande Nelson, ”ha ha”…
hockeysverige.se/shl/ranking-shl-lagens-mallatar/
+ 3
Edit: Nu tog linköping ledningen....