puffe: Min känsla är att det är Linköpings tur att åka ur nu. Nu lär väl jag jinxa sönder det här men de har verkligen underpresterat
Inlägg: 2817478
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Vikingmodo : Ja, men HååVee har ju ,trots ekonomin, inte rosat marknaden senaste åren, dom borde ligga i förarsätet för att köra ned i diket igen, Fast Cluben vore kul, då blir dom nog ett nytt Vita Hästen.
Men kommer att sakna 2 saker om HV åker ur igen.
Kort restid till match och klart bästa introlåten
Men kommer att sakna 2 saker om HV åker ur igen.
Kort restid till match och klart bästa introlåten