+ 2
Inlägg: 2817470
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
puffe: Cluben-HV vore underbart. Jag tror mycket mer på att Örebro hamnar i kval än att Cluben gör det. Men vi får se!
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
puffe: Min känsla är att det är Linköpings tur att åka ur nu. Nu lär väl jag jinxa sönder det här men de har verkligen underpresterat
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
puffe: Det är den enda man bryr sig om. Ingen skada på våra spelare som är iväg o lirar landskamperna.
+ 2
Men då börjar man direkt oroas över att Lassi eller nån annan blir skadade under landskamperna.
Dock njutbart att kika på sidan 358 i en dryg vecka, utan att ha dödsångest.
Cluben-HV i riktigt E4-derby för att hänga kvar vore nåt det