puffe: Cluben-HV vore underbart. Jag tror mycket mer på att Örebro hamnar i kval än att Cluben gör det. Men vi får se!
Inlägg: 2817489
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Färjestad BK 2025-02-01 Hemma
Zource: Får man vara smådryg en tidig kväll i februari, så är Örebro helt OK, för nedflyttning.
Plastlag plus att Ranta kanske blir kvar då.
Läär få äta upp det , men kul att få vara lite kaxig efter 42 omgångar
Plastlag plus att Ranta kanske blir kvar då.
Läär få äta upp det , men kul att få vara lite kaxig efter 42 omgångar
+ 3