Inlägg: 2823482
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
mattias - 74:Har ingen bra känsla inför morgondagen. Men jag ser gärna att jag har fel. Leksand brukar ha lätt för Modo även när de inte spelar på topp.
Kommer bli en nagelbitare igen imorgon, sanna mina ord.
Ryktas att Hrivik är tillbaks, får se om det stämmer men tycker inte skall få extrem skrämselhicka av det, dagsformen på honom är nog rätt kall. Hoppas jag inte jinxar nu ;)