M Horava: delvis sant, men dom spelar ju också under extrem press, kan dom inte hantera det är de ju betydligt lättare att spela mot. Minus att vi tappade mot Leksand tycker jag laget hittils svarat upp väldigt väl på press.
Inlägg: 2823478
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss:
Kommer bli en nagelbitare igen imorgon, sanna mina ord.
Ryktas att Hrivik är tillbaks, får se om det stämmer men tycker inte skall få extrem skrämselhicka av det, dagsformen på honom är nog rätt kall. Hoppas jag inte jinxar nu ;)
Kommer bli en nagelbitare igen imorgon, sanna mina ord.
Ryktas att Hrivik är tillbaks, får se om det stämmer men tycker inte skall få extrem skrämselhicka av det, dagsformen på honom är nog rätt kall. Hoppas jag inte jinxar nu ;)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
grimiss: Fyfan. Nu kommer det gå fort. Spänn fast er.
Torsdag
Lördag
Tisdag
Torsdag
Lördag
Tisdag
Torsdag
Lördag
Tisdag
Hoppas vi klarar det
Torsdag
Lördag
Tisdag
Torsdag
Lördag
Tisdag
Torsdag
Lördag
Tisdag
Hoppas vi klarar det
+ 13