1921ofHockey: Om ni undrar var Lodin haffade schlajf ifrån 2015 - 2019 när han bodde i Örebro så var det bettingprofilen Tobbe Holm. Men var mer en kultur runt klubben än att Viktor själv stack ut på något sätt, så i roll av sponsor ville Holm vara schysst mot klubbens lirare: www.expressen.se/sport/hockey/tobbe-holm-jag-hjalpte-spelarna-att-skaffa-kokain/
Inlägg: 2823483
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Haha där i Örebro i början av 2010 talet fanns det ju en annan profil som man inte skulle bli allt för förvånad över om han hittade sätt att festa lite extra på...
Än om han mest var känd för problem med flaskan =)
Än om han mest var känd för problem med flaskan =)
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ingen rapport från dagens träning dagen före match av lokalblaskan Allehanda, bedrövligt!