+ 13
Inlägg: 2823480
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
1921ofHockey: jag är kvar i diket haha. Fy fan. Fortfarande såna jävla flashbacks till uttågsmatchen efter senaste förlusten. Funderar på att stänga av helt.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
1921ofHockey: Tror nästan det är bra för oss. Vi tappade ju lite det vi hade efter uppehållet
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
1921ofHockey: Ja. Fyfan. George får dra igång VooDoo-alarmet varje dag på dessa dagar. Det kan gå..
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
1921ofHockey: Om ni undrar var Lodin haffade schlajf ifrån 2015 - 2019 när han bodde i Örebro så var det bettingprofilen Tobbe Holm. Men var mer en kultur runt klubben än att Viktor själv stack ut på något sätt, så i roll av sponsor ville Holm vara schysst mot klubbens lirare: www.expressen.se/sport/hockey/tobbe-holm-jag-hjalpte-spelarna-att-skaffa-kokain/
Torsdag
Lördag
Tisdag
Torsdag
Lördag
Tisdag
Torsdag
Lördag
Tisdag
Hoppas vi klarar det