+ 2
Inlägg: 2832019
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Nja, hur får du ihop den kalkylen? Ni gör mål, som alla lag gör, det betyder inte att man är bäst stundtals.
{10015}: Ja okej! Då kanske man inte behöver spela kvalet ens? Det borde ju gå att avgöra på "förväntad utgång", och inte på faktiska antal gjorda mål och vunna matcher. Vad är verkligheten när man kan leva i fabler liksom?
Hoppas på ingemansland för er så kan "cLuBeN" åka ner och bli lite ödmjuk några år.
{10015}: Ja okej! Då kanske man inte behöver spela kvalet ens? Det borde ju gå att avgöra på "förväntad utgång", och inte på faktiska antal gjorda mål och vunna matcher. Vad är verkligheten när man kan leva i fabler liksom?
Hoppas på ingemansland för er så kan "cLuBeN" åka ner och bli lite ödmjuk några år.
+ 1
”Stundtals” ligger man 7 så är det just för att det är stundtals.