+ 1
Inlägg: 2832029
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jhnd91:
Den kan betyda att man är bäst i en del av banan. Vi har problem när vi skall ta oss ur zon med puck och även vissa problem med att komma in med kontroll och får uppställt spel. När vi väl är där så tillhör vi stundtals de bästa lagen i ligan. Vilket jag hört både experter och andra tränare tycka. Det beror lite på hur man ser på saken men är man inriktad på att få veva så är det klart att man inte ser den sidan av saken.
Den kan betyda att man är bäst i en del av banan. Vi har problem när vi skall ta oss ur zon med puck och även vissa problem med att komma in med kontroll och får uppställt spel. När vi väl är där så tillhör vi stundtals de bästa lagen i ligan. Vilket jag hört både experter och andra tränare tycka. Det beror lite på hur man ser på saken men är man inriktad på att få veva så är det klart att man inte ser den sidan av saken.
+ 7
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jhnd91: Att vi har så många förväntade mål tyder faktiskt på att offensiven är bra. Oavsett gjorda mål eller ej. Det finns faktiskt målvakter.
{10015}: Ja okej! Då kanske man inte behöver spela kvalet ens? Det borde ju gå att avgöra på "förväntad utgång", och inte på faktiska antal gjorda mål och vunna matcher. Vad är verkligheten när man kan leva i fabler liksom?
Hoppas på ingemansland för er så kan "cLuBeN" åka ner och bli lite ödmjuk några år.