{10015}: Torskar Malmö sina två matcher har de som bäst -29 och Modo får som sämst -31 om de vinner sina med uddamålet. Det är värsta scenariot. Hoppet lever.
Inlägg: 2835749
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
ZingoHojt: bra första. Bara ut å ha kul idag och skapa en bra känsla
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
ZingoHojt: Japp, det stora hoppet att Malmö ska förlora sina båda sista matcher med 0 poäng. I det pressade läget.