ZingoHojt: Japp, det stora hoppet att Malmö ska förlora sina båda sista matcher med 0 poäng. I det pressade läget.
Inlägg: 2835753
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
{10015}: Haha, det är nu debaklet i Leksand börjar kännas...
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Timrå IK 25-03-08 Hemma
{10015}: står det lika i slutet på tredje måste vi plocka målisen !