SPOODI: Det vore nog inte så dumt, speciellt då Holmström ändå lämnar Modo efter kvalet.
Inlägg: 2837037
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Vore korkat att sparka Holmström. Då kan han ge inside info om MoDo till HV när han inte längre har en anställning. Är han anställd av oss så kan han inte göra det.
Bättre han får koka kaffe och hålla i övningar på träning.
Men kul med Freddan! Hade lite på känn. Nya ögon behövs uppenbarligen
Bättre han får koka kaffe och hålla i övningar på träning.
Men kul med Freddan! Hade lite på känn. Nya ögon behövs uppenbarligen
+ 7