+ 7
Inlägg: 2837040
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Holmström påbörjade sitt sabotage när han skickade in fel PP-formation mot HV. Det här att han ska vara bra på siffror och underliggande statistik betvivlar jag starkt.
Dessutom har han aviserat sitt missnöje med att vara assisterande och vill inte bo i Övik.
Dessutom har han aviserat sitt missnöje med att vara assisterande och vill inte bo i Övik.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Tror nog han kan göra det ändå. Han har väl fritid och en mobiltelefon?
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
snowden: Sant arbetsbefria Holmström tills kontraktet går ut bara.
Bättre han får koka kaffe och hålla i övningar på träning.
Men kul med Freddan! Hade lite på känn. Nya ögon behövs uppenbarligen