Sigge: Vi har kastat mycket skit på True här, med all rätt. Men har var rätt okej senast mot Timrå. Kan det vara den ökande konkurrensen i laget som fått han att höja sig? Kanske borde vi satsa på en större trupp nästa säsong
Inlägg: 2837053
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gusse: Vi kan inte bedömma True på en match. Han gjorde en okej match med en snygg assist men inte mer än så. Sanny påpekade ju även en del felpassningar han gjorde. Vi får helt enkelt se i kvalet hur bra han är.
Men som du säger så tror jag absolut att ökad konkurrens är ett bra sätt att pusha på spelarna längre ner i laget.
Men som du säger så tror jag absolut att ökad konkurrens är ett bra sätt att pusha på spelarna längre ner i laget.
+ 1