+ 1
Inlägg: 2837050
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Jag litar inte ett dugg på Holmström som är bosatt och har hjärtat i Jönköping. Det skulle få katastrofala följder om han saboterar med PP-formationerna och drar på sig någon abuse i kvalet.
Hinken borde göra sig av med honom så fort som bara möjligt.
Hinken borde göra sig av med honom så fort som bara möjligt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sigge: Vi har kastat mycket skit på True här, med all rätt. Men har var rätt okej senast mot Timrå. Kan det vara den ökande konkurrensen i laget som fått han att höja sig? Kanske borde vi satsa på en större trupp nästa säsong
Dessutom har han aviserat sitt missnöje med att vara assisterande och vill inte bo i Övik.