Smetovish: absolut du har helt rätt, är handskarna!
Inlägg: 2846656
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
LP-NY-Olofsson
OP-Sebbe-Ny
NY-NY-Gästrin
Ny-Ny-NY
Norén-Berglund
Ny-NY
Ny-NY
Det blir i alla fall en intensiv silly season.
OP-Sebbe-Ny
NY-NY-Gästrin
Ny-Ny-NY
Norén-Berglund
Ny-NY
Ny-NY
Det blir i alla fall en intensiv silly season.
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Klarar inte av tanken att vi ska tappa Aaagaard, att se honom i en mögle tröja känns fel. Ge han 300k för att spela i allsvenskan när vi åker ur
+ 2