Inlägg: 2846673
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
JonathanF: Olofsson i förstafemman, hur tänker du nu??
Det är inte i hockeyettan vi ramlar ner i.
Det är inte i hockeyettan vi ramlar ner i.
OP-Sebbe-Ny
NY-NY-Gästrin
Ny-Ny-NY
Norén-Berglund
Ny-NY
Ny-NY
Det blir i alla fall en intensiv silly season.