Gavelo: Jag vill se OEEK i kassen och Benson i förstakedjan!
Inlägg: 2847190
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Svettigt att tapp 2-0 i matcher mot HV. Nu har dom luft under vingarna. Vilka var hjältarna som drog igång pyroteknik på läktaren igår förresten? 😎