Svettigt att tapp 2-0 i matcher mot HV. Nu har dom luft under vingarna. Vilka var hjältarna som drog igång pyroteknik på läktaren igår förresten? 😎
Inlägg: 2847246
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{10065}:
Du menar alltså att det är tufft att tappa en 2-0 ledning till 2-3…. Där ser man
Du menar alltså att det är tufft att tappa en 2-0 ledning till 2-3…. Där ser man