Trilske: Det är vi som spelar hemma i en eventuell match 7, då är det VI som har all press på oss.
Inlägg: 2847334
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Confusius:
Vi är mer eller mindre helt uträknade och har blivit nollade i två av tre matcher på slutet. Är ju bara en bonus om vi får till en sjunde avgörande som vi har uppträtt på sistone.
Nej, vidhåller att det måste vara otroligt frustrerande för HV om vi får till en sjunde avgörande på hemmaplan.
Vi är mer eller mindre helt uträknade och har blivit nollade i två av tre matcher på slutet. Är ju bara en bonus om vi får till en sjunde avgörande som vi har uppträtt på sistone.
Nej, vidhåller att det måste vara otroligt frustrerande för HV om vi får till en sjunde avgörande på hemmaplan.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Confusius: och låt mig påminna om guldet 07, derbyt mot tiken, de hade matchpuck på hemmaplan men vi snodde den och vann sen hemma. Nu är inte detta lag i närheten av 07 men det är inte över förens något lag vunnit imorgon
+ 10