+ 2
Inlägg: 2847378
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - HV71 Kval Nedflyttning 2025
Trilske: Vi kommer vända! Vi är MoDo! Det blir seger i Jönköping på tisdag och sedan 5-1 på fredag. Forza!
+ 9
Vi är mer eller mindre helt uträknade och har blivit nollade i två av tre matcher på slutet. Är ju bara en bonus om vi får till en sjunde avgörande som vi har uppträtt på sistone.
Nej, vidhåller att det måste vara otroligt frustrerande för HV om vi får till en sjunde avgörande på hemmaplan.