+ 1
Inlägg: 2847415
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Någon får gärna klargöra för ladue att han får smälla på lite mer än under säsongens gång, vi behöver hans tyngd kommande två matcher.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: vi har legat under mot HåVe 2-3 i en bäst av 7a förr. Det är inte omöjligt men ser mörkt ut
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Största problemet med att behålla Aagaard är väl Hinken, för han har en ”budget att förhålla sig till”
+ 1
Helt kört är det inte men större chans att vi vänder mot HV