Tarasov: Vore värsta möjliga lag att se honom i, dom och Timrå.
Inlägg: 2847421
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Det värsta är ju att alla vet exakt vilken kvalitet man får i honom så alla sportchefer kommer att erbjuda honom ett flerårskontrakt och då lär vi aldrig få se honom i MoDo tröjan igen.