Robalob: vilka fler förutom Sebbe och OP undrar man
Inlägg: 2852288
Svarskommentarer
Sv: Silly season
DrCox: Victor Berglund känns ändå ganska given, vet inte var annars han skulle ta vägen, sen har vi Olofsson, Bernhardt, Södergran, Norlinder, LP, Noren och då ska i bästa fall 3 av dem stanna enligt hinkens förväntningar
Sv: Silly season
DrCox: Jag tror att Jesper stannar om hans fru inte tycker att det är skönare att ha karln hemma varje natt i Schweiz
Sv: Silly season
DrCox: Jag tror Olofsson stannar och sen tror jag Berglund stannar.
Vore fint om en center stannade också , True, Sam eller Niderbach men det ser jag som osannolikt tyvärr.
Vore fint om en center stannade också , True, Sam eller Niderbach men det ser jag som osannolikt tyvärr.
+ 1