+ 1
Inlägg: 2852290
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Gavelo: jag är inte så säker på att sam är körd. Inte direkt så att det är givet att shl klubbar kommer ösa pengar på han. Kan absolut se han krita på nåt sorts 1+1. Får vi med oss sam är det enormt.
Sv: Silly season
Gavelo: Om hinken säger att 5-6 spelare stannar, räknar han med LP och Noren i dessa eller är det utöver? Annars är det Sebbe, OP, LP, Noren och 1-2 till?
+ 2
Vore fint om en center stannade också , True, Sam eller Niderbach men det ser jag som osannolikt tyvärr.