Inlägg: 2881063
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson: Vet inte om man är bara sådär när man gör 60 poäng (28 mål) på två säsonger i ett bottenlag i shl.
Vi får tacka Woods för hans tid hos oss och önska honom lycka till.
Vi får tacka Woods för hans tid hos oss och önska honom lycka till.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Keriksson:
Jag är inte så jävla besviken, Även om jag hade hoopats på att han skulle stanna o.g.a kontunitetens betydelse... MEN..
Jag har tyckt båda dessa säsonger att han är för tunn i närkamperna och han har sp avprt art variera sutt soel när han utmanar i mam mot man, Hamnar 9 av 10 ggr på utsidan och sedan nerstyrd till hörnet.
Han ör som bäst när han få komma från höger och in i mot mitten när han utmannar..
Sedan är han ganska nonchalant med puck och passningar i PP...
Men jag har släppt honom nu...
Det går att hitta minst 20 st. likadana som Woods där borta..
Så där är jag inte orolig, Då är jag mer orolig på Centersidan!
Jag är inte så jävla besviken, Även om jag hade hoopats på att han skulle stanna o.g.a kontunitetens betydelse... MEN..
Jag har tyckt båda dessa säsonger att han är för tunn i närkamperna och han har sp avprt art variera sutt soel när han utmanar i mam mot man, Hamnar 9 av 10 ggr på utsidan och sedan nerstyrd till hörnet.
Han ör som bäst när han få komma från höger och in i mot mitten när han utmannar..
Sedan är han ganska nonchalant med puck och passningar i PP...
Men jag har släppt honom nu...
Det går att hitta minst 20 st. likadana som Woods där borta..
Så där är jag inte orolig, Då är jag mer orolig på Centersidan!
Behålla sitt anseende i Övik någorlunda.