+ 2
Inlägg: 2881078
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Röda dagar :
Ja jag tycker inte det är konstigt, även om jag tycker att det är tråkigt. Tror vi kan hitta en ny spelare och få en liknande utveckling på vederbörande.
Ja jag tycker inte det är konstigt, även om jag tycker att det är tråkigt. Tror vi kan hitta en ny spelare och få en liknande utveckling på vederbörande.
+ 1
Vi får tacka Woods för hans tid hos oss och önska honom lycka till.