+ 13
Inlägg: 2881072
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Chamez:Någon verkar hålla med dig med tanke på att nyheten om Woods är borttagen från hemsidan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Chamez: Det måste inte vara dåligt att många sticker. Moralen var inte på topp i laget som spelade oss ur. De som vill stanna stannar och sedan bygger vi med nytt fräscht blod. Hinken har pengar att jobba med. Bara att se till att göra jobbet nu. Tror vi kommer ha ett slagkraftigt lag nästa säsong.
+ 3
Jag ser fram emot att se det ”nya” Modo.