Chamez: Det måste inte vara dåligt att många sticker. Moralen var inte på topp i laget som spelade oss ur. De som vill stanna stannar och sedan bygger vi med nytt fräscht blod. Hinken har pengar att jobba med. Bara att se till att göra jobbet nu. Tror vi kommer ha ett slagkraftigt lag nästa säsong.
+ 3