+ 10
Inlägg: 2884030
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Hoppas bara inte Karlin/Hinken sabbar startar av säsongen med nån märklig petning av Rundblad återigen. Är det tänkt han fortsätter som C, har nåt kommunicerats där?
Det var allt jag ville ha sagt. Trevlig sommar och hata Timrå!