Hoppas bara inte Karlin/Hinken sabbar startar av säsongen med nån märklig petning av Rundblad återigen. Är det tänkt han fortsätter som C, har nåt kommunicerats där?
Inlägg: 2884032
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Castlemoor: Petningen av Rundblad var helt befogad, han var ju usel då! Sen tog han den på rätt sätt och blev en av våra bästa backar. Men märklig var den verkligen inte.
+ 3