+ 2
Inlägg: 2886823
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Tror Håkansson hade fått fler matcher i slutspelet om det inte vore för att SSK hade investerat så mycket i finländaren. Enligt lokalpressen var han deras dyraste spelare förra säsongen.
Ni är jättefavoriter till att gå upp, men om ni inte gör det, kommer det troligtvis bero på backsidan. Känner inte alls igen en del omdömen och beskrivningar av Persson & Bengtsson, tror typ Norén mycket väl kan visa sig vara bättre än båda.
Ni är jättefavoriter till att gå upp, men om ni inte gör det, kommer det troligtvis bero på backsidan. Känner inte alls igen en del omdömen och beskrivningar av Persson & Bengtsson, tror typ Norén mycket väl kan visa sig vara bättre än båda.
+ 2
Sv: Silly season
Tarasov: du skämtar nu va? Werner har inte vunnit något signifikant i hela sin Karriär. Går knappt att jämföra dessa målvakter.

Skulle spontant säga att Werner är minst jämbördig om inte bättre. Vilket såklart inte behöver säga något om kommande säsong.