+ 2
Inlägg: 2886846
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Peja: Det är ju dock skillnad på SHL och HA, tar Berg som alla hyllar så, han är en bra HA back men platsar knappt i SHL.
Så vi får se lite vart dom står tror jag. Men helt klart är det ju inte lika givet som forwards sidan.
Men Rundblad & Berglund ska vara riktiga topp backar på HA nivå. Det är förväntningarna på dom iaf. Sen Norén är ju en ok HA back. Och förväntningarna är väl att Persson, Sverre och Bengtsson är någonstans däremellan.
Så vi får se lite vart dom står tror jag. Men helt klart är det ju inte lika givet som forwards sidan.
Men Rundblad & Berglund ska vara riktiga topp backar på HA nivå. Det är förväntningarna på dom iaf. Sen Norén är ju en ok HA back. Och förväntningarna är väl att Persson, Sverre och Bengtsson är någonstans däremellan.
+ 2
Ni är jättefavoriter till att gå upp, men om ni inte gör det, kommer det troligtvis bero på backsidan. Känner inte alls igen en del omdömen och beskrivningar av Persson & Bengtsson, tror typ Norén mycket väl kan visa sig vara bättre än båda.