Huge: Ja, tänka sig, att man kan ha problem med dig. Otroligt.
Inlägg: 2887370
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Majbrasan: Det egentliga huvudproblemet är nog att man har problem med sig själv, om man anser sig ha problem med andra.
Speciellt om man väljer att diskutera på ett forum där det vimlar av alla möjliga subjektiva åsikter.
Speciellt om man väljer att diskutera på ett forum där det vimlar av alla möjliga subjektiva åsikter.
+ 1